Середа, 25.06.2025, 19:55
Вітаю Вас Турист | RSS
Україна. Полтавський тролейбус
Головна | Дніпропетровська область - Форум | Реєстрація | Вхід
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Дніпропетровська область
МіськЕлектроТрансДата: Субота, 25.02.2012, 14:34 | Повідомлення # 1
Начальник МіськЕлектроТрансу
Група: Адміністратор
Повідомлень: 113
Статус: Offline


Дніпропетро́вська о́бласть — область в Україні. Розташована в південно-центральній частині країни. Утворена 27 лютого 1932 року. Площа області становить 31,9 тис. км² (5,3% площі території України). Населення — 3 502,9 тис. осіб (на 1.01.2004 року). Центр області — місто Дніпропетровськ.

Протяжність області з півночі на південь — 130 км, із заходу на схід — 300 км. Межує на півночі з Полтавською і Харківською, на сході з Донецькою, на півдні із Запорізькою і Херсонською, на заході з Миколаївською і Кіровоградською областями.

Населення: 3 323 785 (на 1.10.2011)

Загальна кількість наявного населення Дніпропетровської області на 1 січня 2008 року становить 3398,4 тис.осіб, у тому числі міське населення — 2836,2 тис.осіб, сільське населення — 562,2 тис. осіб. Загальна кількість постійного населення становить 3395,1 тис. осіб.

В промисловості області домінують - добувна та переробна промисловість. Добре розвинена харчова, хімічна галузі. Регіон багатий різноманітними корисними копалинами: серед них родовище залізних руд, Нікопольський марганцеворудний басейн, також є потужні родовища і поклади титанових і уранових руд, бокситів, нікелю і кобальту, виявлено запаси будівельного каменю. Паливно-енергетичні ресурси представлені запасами кам'яного вугілля Донбасу і бурого вугілля Дніпропетровського басейну, родовищами нафти і природного газу. За ПМР, та електроенергією область є дифіцитною. Основними галузями спеціалізації в добувній та переробній промисловості - чорна металургія, яка має повний цикл виробництва - видобуток сировини, палива і виробництво металу. Більшість руд видобувається в Криворізькому басейні та Білозерському районі.
Гірничо-збагачувальні комбінати діють у Криворізькому басейні. найбільші металургійні підприємства зосереджені в Кривому Розі, Дніпропетровську, Дніпродзержинську. Основні фонди металургійних комбінатів Дніпропетровська і Дніпродзержинська значно зношені. У поєднанні з чорною металургією також розвивається коксохімічна промисловість, "коксохіми" знаходяться біля металургійних комбінатів. Серед підприємств чорної металургії виділяють перш за все
ВАТ "Північний гірничо-збагачувальний комбінат" (м. Кривий Ріг), що є найбільшим в Україні виробником окатишів;
ВАТ "Південний гірничо-збагачувальний комбінат";
ВАТ "Марганецький гірничо-збагачувальний комбінат";
ВАТ "Криворіжсталь", гірничо-металургійний комбінат, ;
ВАТ "Нижньодніпровський трубопрокатний завод" - найбільший в південно-східній частині Європи виробник сталевих труб широкого діаметру
ВАТ "Дніпровський металургійний завод ім. Комінтерну".
В Дніпропетровській області добре розвинена машинобудувна галузь, здебільшого важке і метало-містке машинобудування, верстатобудування, приладобудування, автомобілебудування. Підприємства машинобудування працюють як у великих , так й у середніх і малих містах. Головними центрами машинобудування є: Дніпропетровськ - тут зосереджено виробництво металургійного і гірничо-шахтного устаткування, транспортне машинобудування, металоконструкції, космічне машинобудування ("Південмаш"). Кривий Ріг - гірничо-шахтне устаткування; та Бердянськ- електротехнічне і дорожньо-будівельне устаткування.
Діють в області також підприємтсва хімічної промисловості. З підприємств хімічної промисловості варто виділити найбільший в Європі шинний завод в Дніпропетровську, ВАТ "Дніпроазот" у м. Дніпродзержинськ (синтетичний аміак, мінеральні добрива), Дніпропетровський лакофарбовий завод, Павлоградський хімічний завод(вибухові речовини), лаки фарби (Кривий Ріг) та інші.
Будівельна промисловість включає виробництво будівельного каменю, залізобетонних конструкцій, цементу, гіпсу, облицювальних матеріалів.
Підприємства харчової промисловості розміщені по всій території області. Профілюючими галузями є масло-переробна, м’ясна, молочна, цукрова, борошномельно-круп’яна, хлібопекарська та кондитерська.

В області розвинуті всі типи транспорту: авіаційний, залізничний, автомобільний, трубопровідний і річковий транспорт, а також електротранспорт і метрополітен.
В регіоні функціонує три аеропорти, з яких два міжнародні, що з’єднують його з країнами далекого і ближнього зарубіжжя. Територію області перетинають найважливіші залізничні магістралі, які сполучають Донбас, Криворіжжя і Нікопольський марганцевий басейн. У дніпропетровській області розвинена мережа автомобільних доріг. Перевезення вантажів автомобільним транспортом у 2009р. склало 8764,6 тис. тон. Обсяги їх порівняно з 2008 р. скоротились на 1%, що обумовлено зменшенням загального обсягу виробництва, транспортування товарів і сировини у зв'язку з світовою фінансовою кризою. У регіоні функціонують Дніпропетровський і Дніпродзержинський порти, де судна на зразок “річка-море” забезпечують міжнародні перевезення вантажів з виходом у Чорне море.
Важливе значення має трубопровідний транспорт. Він забезпечує район нафтою, нафтопродуктами, газом, що надходять в основному з інших регонів.

Дніпропетровська область розповість нам про її центр - м. Дніпропетровськ, а також про Кривий Ріг, Дніпродзержинськ, Нікополь, Павлоград, Новомосковськ, Марганець, Жовті Води, Орджонікідзе, Синельникове та Першотравенськ.

Більш коротко дізнаємость про Тернівку, Вільногірськ, Підгороднє, Пятихатки, Верхньодніпровськ, Апостолове, Зеленодольськ, та смт Ювілейне та Васильківка.

Дніпропетровська область входить до складу областей, що стрімко втрачают міське населення, про що свідчать дані в містах (дивись детальніше далі)
 
МіськЕлектроТрансДата: Вівторок, 06.03.2012, 10:39 | Повідомлення # 2
Начальник МіськЕлектроТрансу
Група: Адміністратор
Повідомлень: 113
Статус: Offline
ДНІПРОПЕТРОВСЬК


Дніпрoпетро́вськ (до 1797 і в 1802—1926 роках — Катеринослав, у 1797—1802 — Новоросійськ) — місто в Україні, адміністративний центр Дніпропетровської області.
У сучасній Україні, так само як і впродовж усієї своєї історії, Дніпропетровськ є одним з найвизначніших політичних, промислових, фінансових, наукових та культурних центрів. За чисельністю населення Дніпропетровськ є четвертим містом в Україні після Києва, Харкова та Одеси (1 001 962 за даними держстату на 1 січня 2012 року).
Дніпропетровськ разом із містами Дніпродзержинськом, Новомосковськом, Підгородним, Синельниковим, Верхівцевим, Верхньодніпровськом і селами та селищами Іларіоновим, Кіровське (Дніпропетровський район), Петриківкою, Піщанкою, Спаським, Орлівщиною, Волоським, Новоолександрівкою, Сурсько-Литовським, Солоним, Криничками, Аулами складає Дніпровську агломерацію з населенням майже 2 млн. осіб.

Засноване - 1776
Статус міста - з 1778 року
Поділ міста - 8 районів
Населення - 1 001 962
Агломерація - Дніпровська агломерація
Площа - 405 км²
Густота населення - 2 474 осіб/км²

Дніпропетровськ розташований у центральній України з тяжінням до її півдня й сходу.

Будучи столицею величезної південної губернії, Катеринослав розвивався як звичайний провінційний сільськогосподарський центр. Тільки з відкриттям в кінці 19 століття Криворізького залізорудного родовища почався інтенсивний розвиток міста. В цей період діяло близько 170 великих та малих заводів і фабрик. Величезні прибутки промисловців зумовили швидкий розвиток міської інфраструктури та благоустрій території міста.
На початку 20 століття промисловість продовжувала розвиватись і в 30-ті роки місто перетворилось на потужний індустріальний центр.
Економічному розвитку міста сприяє його розташування на перехресті всіх видів шляхів сполучення — водних, залізничних, автомобільних, повітряних і наявності необхідної інфраструктури, що дає можливість здійснювати значні обсяги перевезень пасажирів та вантажів.
Міжнародного класу аеропорт зв'язує місто з країнами дальнього та ближнього зарубіжжя. Залізничні магістралі з'єднують його з головними сировинними базами країни — кам'яновугільним Донбасом, залізорудним Криворіжжям, та Нікопольським марганцевим басейном. Добре розвинута система автомобільних шляхів.
Місто стоїть на березі головної водної артерії країни — річки Дніпро. Її береги зв'язують 5 залізничних та автодорожніх мости. Дніпропетровський річковий порт забезпечує суднам типу «річка-море» прямі міжнародні перевезення вантажів з виходом у Чорне море.
У регіоні діє розвинута система електрозв'язку. Телефонні послуги надають як державні компанії так і 6 приватних фірм, у їх числі — спільні підприємства з інвестиційним капіталом із США, Канади, Франції, Італії.
Розгорнуті мобільні та стільникові телефонні мережі. Діють пейджингові компанії, послуги доступу до всесвітньої мережі Інтернет надають близько 10 фірм. Впровадження інформаційних технологій та сучасного поштового обладнання дозволяє організувати надання послуг електронної та гібридної пошти, здійснення банківських операцій, різних видів розрахунків та надання інформаційних послуг.
Дніпропетровськ є одним з провідних фінансових центрів України. У місті акредитовані або мають філії близько 40 великих державних та приватних банків: Національний банк України, «Укрексімбанк», «Україна», «Укрсоцбанк», «Промінвестбанк», «Ощадбанк», «Приватбанк», «Аваль», «Перший Український міжнародний банк», «Кредитпромбанк», «Правекс-Банк», «Кредит-Дніпро», «Вабанк», «Новий», «АктаБанк» та інші.
Місто займає одне з провідних місць на фондовому ринку країни — працюють 2 фондові біржі. Активно розвивається ринок страхових послуг. Будівельний комплекс за своїми виробничими потужностями, величині основних фондів, кількості працюючих займає друге місце в Україні. На території міста працює більше 150 підрядно-монтажних будівельних організацій різних форм власності, 56 проектних і пошукових організацій, 540 малих будівельних підприємств, які виконують роботи з проектування, будівництва та ремонту. Широке використання сучасних будівельних технологій та матеріалів дає можливість придати сучасний вигляд місту з 233-літньою історією. Господарчий комплекс міста складають більше 20 тисяч підприємств.

Місто має потужний промисловий потенціал, який характеризується високим рівнем розвитку важкої індустрії. На більш ніж 200 промислових підприємствах 13 галузей виробляється 4,5 % всієї промислової продукції України.
2009 року промислові підприємства міста реалізували продукції більш ніж на 30 мільярдів гривень, це 30,0% від загального обсягу продукції реалізованої в області.
Основа промисловості міста — металургійний комплекс. Продукція галузі складає 6,9 % від загального обсягу виробництва чорної металургії України, в тому числі: труб — 51,4 %, сталі — 5,3 %, чавуну — 5,0 %, прокату — 4,4 %, коксу — 4,0 %. Основні підприємства галузі — відкриті акціонерні товариства: «Дніпропетровський металургійний завод ім. Петровського», «Дніпрококс», «Комінмет», «Дніпропетровський трубний завод», «Нижньодніпровський трубопрокатний завод».
Машинобудівна та металообробна галузь промисловості міста у загальнодержавному виробництві машинобудівного комплексу складають 10,5 %. Найбільш розвинутими є металургійне, транспортне, електротехнічне, гірничо-шахтне і гірничорудне, будівельно-шляхове й комунальне, хімічне і полімерне машинобудування, верстатобудування. Лідерами галузі є: відкриті акціонерні товариства «Дніпропетровський машинобудівний завод», «Дніпроважмаш», «Дніпропрес», «Дніпровагонрембуд», науково-виробниче об'єднання «Дніпропетровський електровозобудівний завод». Продукція галузі — трактори, преси, вагоноопрокидувачі, шлаковозні чаші, трамваї, тролейбуси, магістральні електровози.

Дніпропетровськ — один з світових центрів ракетно-космічного будування. Виробниче об'єднання «Південний машинобудівний завод» та Конструкторського бюро «Південне» розробили і виготовляють екологічно чисті ракетоносії «Зеніт», космічні апарати з унікальними можливостями та беруть участь в реалізації проекту «Морський старт» у складі міжнародного консорціуму чотирьох країн (США, Росії, України, Норвегії). Хімічна галузь — це 7 підприємств; продукція : лакофарбові матеріали, мінеральні добрива, гумотехнічні вироби для багатьох галузей — космосу, повітряного транспорту, понад 80 типорозмірів шин, у тому числі великогабаритних та низького тиску для сучасної сільськогосподарської техніки, які експортуються у 30 країн світу. Продукція галузі складає 7,5 % обсягів виробництва хімічної та нафтохімічної промисловості України. Розвинути легка промисловість, харчова промисловість та переробна промисловості. В місті виробляється 5,6 % обсягу виробництва продуктів харчування в Україні.

Транспорт Дніпропетровська включає міський тролейбус, трамвай, автобус, маршрутне таксі, метро, канатну дорогу, приміські і міжміські автобуси, залізничний, річковий та повітряний транспорт.

На сьогоднішній день в місті працює 12 маршрутів трамвая. Були закриті 6 маршрутів.
27 травня 2010 року внаслідок сходу першого вагону трамвая першого маршруту 1 людина загинула, ще 13 отримали поранення. Попередні весії: превищення швидкості водієм та незадовільний стан трамвайного полотна.
Для Дніпропетровська не є рідкісними сходи трамваїв. Стан рухомого складу та трамвайної інфраструктури знаходиться на дуже низькому рівні. У місті відбувається боротьба власників маршрутних тасі з міським електротранспортом.

На сьогоднішній день в місті працює 17 маршрутів тролейбуса. Були закриті 7 маршрутів. Підприємство "Міський електротраспорт" перебуває на грані банкрутства.

Дніпропетровський метрополітен - найкоротший у Європі. Він має усього 6 станцій. Він з'єднує центральний залізничний вокзал Дніпропетровська з західною промисловою зоною та житловими масивами Червоний Камінь та Комунар.

Дніпропетровський міжнародний аеропорт — аеропорт на південному сході міста Дніпропетровськ. Міжнародний символ — DNK. 2516 пасажирів можуть щоденно вилітати з Дніпропетровського аеропорту.
Місто сполучено з 10 містами прямими рейсами (Київ, Стамбул, Москва, Відень, Одеса, Варшава, Хургада, Шарм-ель-Шейх, Тбілісі, Єреван).
10 аерокомпаній акредитовано у аеропорту: місцева Дніпроавіа, Аеросвіт ерлайнс, Аустріан, Туркіш ерлайнс, Аерофлот-Дон, Ел-Ал Ізраель ерлайнс, Джорджіан Нашенал ерлайнс і інші.
Аеропорт є власністю Дніпроавіа.


Міжнародний аеропорт Дніпропетровськ

Учбовий аеродром смт. Ювілейне.

Стадіон "Дніпро-Арена" ФК Дніпро Дніпропетровськ.
 
МіськЕлектроТрансДата: Середа, 14.03.2012, 19:05 | Повідомлення # 3
Начальник МіськЕлектроТрансу
Група: Адміністратор
Повідомлень: 113
Статус: Offline
КРИВИЙ РІГ


Криви́й Ріг (рос. Криво́й Рог, англ. Kryvyi Rih) — місто в Дніпропетровській області; найбільше місто України, яке не є обласним центром. Населення близько 671 тис. мешканців. Великий індустріальний та культурний центр України; центр Криворізької агломерації. У червні 2011 року Кривий Ріг посів 18-у позицію у списку 55-и найкращих для життя міст України за версією тижневика «Фокус», а в липні 2010 — 28-у. Відстань до облцентру складає 146 км і проходить автошляхом Н11.

Засноване - 8 травня (27 квітня за ст. ст.) 1775
Статус міста - з 1919 року
Поділ міста - 7 районів
Населення - 664 499 (1 серпня 2011)
Агломерація - Криворізька агломерація
Площа - 410 км²
Густота населення - 620 осіб/км²

Місто розташоване у степовій зоні України, на злитті річок Інгулець і Саксагань, які входять до басейну Дніпра. Територія околиць розчленована численними балками (Зелена, Березнеговата, Червона, Макортова, Галахова, Лозуватка, Грушевата, Петрикова, Красна, Роковата, Суха, Гливата, Дубова, Вовча, Суслова, Кобальска, Калетіна, Крутий Яр та інші).
В місцях виходу корінних порід схили річкових долин круті.
В період танення снігу і після дощів по днищах балок протікають тимчасові водостоки. Стік р. Інгулець зарегульований Карачунівським водосховищем, стік р. Саксагань — Кресівським водосховищем, а також Дзержинським і Макортовським водосховищами.
Абсолютні позначки поверхні водоймищ коливаються від 30 до 160 м. Переважні позначки поверхні становлять 50-100 м абс., мінімальні — характерні для заплавних ділянок річкових долин і становлять 30-45 м абс.

Протягом 2009 року підприємствами з видобутку та збагачення металевих руд випущено 72,5 млн.т руди і концентратів залізних.
На підприємствах металургії та оброблення металу вироблено сталі 5,0 млн.т. За 2009 рік вироблено 943,6 тис.т цементу.
Економічний потенціал міста представляють близько 6 тисяч підприємств. Промисловість міста налічує 87 великих підприємств різних галузей: чорної металургії, машинобудівної, будматеріалів, хімічної, поліграфічної, деревообробної, легкої, харчової тощо.
У Криворізькому басейні розташовано 8 з 11 підприємств України з видобутку та переробки залізорудної сировини, а також підприємства з обслуговування основного виробництва. Тому головною містоутворюючою галуззю, яка стійко визначає профіль міста у територіальному розподілі праці, є чорна металургія. В Кривому Розі розташовано один з найбільших в світі металургійних комбінатів — Арселор Міттал Кривий Ріг, п'ять гірничо-збагачувальних комбінатів (ГЗК) — Північний ГЗК (ПівнГЗК), Південний ГЗК (ПівдГЗК), Центральний ГЗК (ЦГЗК), Новокриворізький ГЗК (НКГЗК), Інгулецький ГЗК (ІнГЗК), три рудоремонтних заводи та інші. Переважна номенклатура: залізна руда, концентрат, агломерат, обкотиші, чавун, сталь, готовий прокат (арматура, кутик, катанка). Питома вага гірничо-металургійного комплексу становить 86 % загальних обсягів промислового виробництва в місті.
Єдиний у країні Криворізький суриковий завод виробляє залізний сурик, який користується великим попитом в Україні та за її межами.
Виробництво непродовольчих товарів народного споживання в місті здійснюють більше 40 підприємств різних форм власності, які виготовляють товари легкої промисловості культурно-побутового й господарського призначення, а також будівельної групи.
Продукти харчування у місті виробляють 16 сільськогосподарських підприємств харчової і переробної промисловості та близько 80 інших суб'єктів підприємництва (ковбасні вироби, майонез, хліб та хлібобулочні вироби, пиво, безалкогольні напої, олія, кондитерські вироби тощо).
Будівельний комплекс представлений організаціями різної спеціалізації: цементно-гірничим комбінатом, заводами з виробництва залізобетону, місцевих будматеріалів та іншими.

Міські перевезення автомобільним транспортом здійснюють 4 автопідприємства, які мають власний рухомий склад, матеріально-технічну базу, та 654 приватних автоперевізників. Щоденно на 113 маршрутах міста працюють близько 1200 автобусів різної місткості, якими перевозиться до 200 тис. пасажирів.

Першу чергу трамвайної лінії в Кривому Розі було відкрито 1935 року. Її довжина становила 8 км. Вже на кінець 1937 року вона була подовжена до 20 км. Рух тролейбусу відкрито 25 грудня 1957 року.
На сьогодні для забезпечення міських пасажирських перевезень щодня на 21 тролейбусних маршрутах працює до 70 тролейбусів, на 12 трамвайних — 50 вагонів.

Довжина лінії становить 17,7 км, на ній розташовані 11 станцій, з них під землею — 6,8 км із 4 станціями. Діють 2 маршрути: «Кільцева» — «Майдан Праці» і «Кільцева» — «Зарічна». На лінії одне депо, розташоване поблизу станції «Майдан Праці».

Криворізька дирекція «Укрзалізниці» щорічно забезпечує до 17 % загальнодержавного обсягу всіх залізничних вантажоперевезень. У списку її клієнтів такі гіганти металургійної промисловості як ВАТ «Арселор Міттал Кривий Ріг», п'ять криворізьких ГЗК, ВАТ КЗРК, ВАТ «Суха балка», Нікопольський завод феросплавів, Нікопольський південнотрубний завод. У цілому, добові обсяги вантажоперевезень становлять близько 200 тисяч тон.

Перші рейси із Кривого Рогу в Харків і Одесу почали виконувати ще далекого 1926 року. Через півстоліття в місті був побудований аеропорт «Змичка» із ґрунтовою злітно-посадковою смугою. Невеликими літаками АН-2, ЛИ-2, ИЛ-14 і АН-24 щорічно перевозилося близько шести тисяч пасажирів.
Сучасну повітряну гавань місто отримало в січні 1979 року, коли поблизу від села Лозуватка завершилося будівництво бетонної злітно-посадкової смуги з комплексом авіаційних служб, аеровокзалом, пропускна здатність якого становила 400 чоловік за годину. Працював Криворізький аеропорт цілодобово. Він приймав літаки всіх типів.
1986 року, коли почалося будівництво Криворізького залізорудного комбінату окислених руд (спільне будівництво Румунії, Чехословаччини, НДР і Радянського Союзу), аеропорт одержав статус міжнародного. Після розвалу СРСР експлуатацію аеропорту здійснює комунальне підприємство «Міжнародний аеропорт Кривій Ріг».
У структурі аеропорту діє кілька самостійних служб. Це прикордонний КПП і лінійний пункт міліції, митниця, санітарно-карантинна, ветеринарна, фіто-карантинна й екологічна служби, а також Криворізька служба обслуговування повітряного руху державного підприємства «Украерорух», фахівці якого дають команду на зліт і посадку літаків.


Міжнародний аеропорт Кривий Ріг.


Військовий аеродром Кривий Ріг.

Стадіон "Металург" ФК Кривбас Кривий Ріг
 
МіськЕлектроТрансДата: Середа, 14.03.2012, 19:14 | Повідомлення # 4
Начальник МіськЕлектроТрансу
Група: Адміністратор
Повідомлень: 113
Статус: Offline
ДНІПРОДЗЕРЖИНСЬК


Дніпродзержи́нськ (до 1936 року — Кам'янське) — місто обласного значення Дніпропетровської області.

Дніпродзержинськ розташований на берегах Дніпродзержинського водосховища, у середній течії Дніпра, нижче греблі Дніпродзержинської ГЕС, за 35 км на захід від Дніпропетровська. Протяжність із сходу на захід 22 км., з півночі на південь — 18 км.

Перша згадка - 1750
Статус міста - з 19 грудня 1923 року
Поділ міста - 3 райони
Населення - 249 661 (1 серпня 2011)
Агломерація - Дніпровська агломерація
Площа - 138 км²
Густота населення - 809 осіб/км²

Через наявність великої кількості промислових підприємств екологічний стан Дніпродзержинська є поганим. Місто входить до десяти міст України, де найбльша кількість шкідливих викидів у атмосферу. За даними Центральної геофізичної обсерваторії індекс забруднення атмосфери у Дніпродзержинську оцінюється як «дуже високий».
Через значні об'єми скидання стічних вод підприємствами міста у Дніпро (тільки Дніпровський металургійний комбінат скидає більше 120 мільйонів кубічних метрів щороку) є проблеми із забезпеченням міста чистою питною водою. На території колишнього Придніпровського заводу зберігається більше 30 мільйонів тон радіоактивних відходів переробки уранових руд.
У 2008 році було створено міжвідомчу комісію з розв'язання екологічних проблем Дніпродзержинська.

Промисловий комплекс Дніпродзержинська складають 48 основних підприємств, які належать до 10 галузей промисловості, переважно металургійної і хімічної, а також машинобудівної, виробництва будівельних матеріалів, електроенергетичної, деревообробної, харчової, легкої, поліграфічної та інших галузей народного господарства.
Найбільші підприємства міста:
Дніпродзержинська ГЕС
ВАТ Дніпровський металургійний комбінат ім. Дзержинського;
ВАТ «ДніпроАзот»;
ВАТ «Дніпродзержинський коксохімічний завод»;
ВАТ «Дніпровагонмаш»;
ВО «Придніпровський хімічний завод»;
ВАТ «Баглійкокс»
ТзОВ «Дніпровський автобусний завод»

Через місто проходять автошлях національного значення Н08, який з'єднує з Дніпропетровськом (46 км), та регіональні автошляхи Т 0412 і Т 0417. Є міжміська та приміська автобусні станції. Автобусне сполучення з найбільшими містами України (Київ, Донецьк, Харків, Полтава, Херсон, Ялта та ін.) та зарубіжжя (Кишинеу).
Також через Дніпродзержинськ проходить Придніпровська залізниця. Головна залізнична станція — Дніпродзержинськ-Пасажирський. На території міста є ще декілька вантажо-пасажирських станцій: Баглій, Тритузна, Дніпродзержинськ, Дніпродзержинськ-Лівобережний.
Право- та лівобережна частини міста сполучені двома мостами через Дніпро.
Для обслуговування перевезень пасажирів і вантажів Дніпром є Дніпродзержинський річковий порт.

Основним видом громадського транспорту у Дніпродзержинську є маршрутні таксі (16 маршрутів). Вартість проїзду складає від 1,25 до 3,0 гривні. Також є 4 трамвайних та 2 автобусних маршрути. Вартість проїзду у трамваях складає 1 гривню.

Міський стадіон "ФК Сталь Дніпродзержинськ"

 
МіськЕлектроТрансДата: Середа, 14.03.2012, 19:19 | Повідомлення # 5
Начальник МіськЕлектроТрансу
Група: Адміністратор
Повідомлень: 113
Статус: Offline
НІКОПОЛЬ


Ні́кополь — місто обласного підпорядкування у Дніпропетровській області. Адміністративний центр Нікопольського району. Четверте за чисельністю населення місто області, центр Нікопольського марганцевого басейну, в місті багато підприємств металургійної та машинобудівної промисловості.

Нікополь розташований у південній частині області на правому березі Каховського водосховища. Відстань до крупних промислових міст становить 65 кілометрів до Запоріжжя, 80 кілометрів до Кривого Рогу і 100 кілометрів до Дніпропетровська.
Клімат міста помірно-континентальний із посушливим літом та малосніжною зимою. Середньорічна температура повітря — 9,2 °C. Суттєво впливає на клімат міста Каховське водосховище, створюючи додатковий тепловий ефект.
Фізико-географічна зона — Причорноморська низовина. Висота над рівнем моря в місті коливається від 13 до 78 метрів.

Перша згадка - 1652
Статус міста - з 1782 року
Населення - 120 747 (1 серпня 2011)
Агломерація - Нікопольська агломерація
Площа - 50 км²
Густота населення - 2 414 осіб/км²

Економічну основу міста складають: ЗАТ «Нікопольський завод феросплавів» (основний виробник в Україні агломерату, флюсів, феросплавів), ЗАТ «Нікопольський Південнотрубний завод» із системою закритих акціонерних товариств «Ют. і Ст.», «Нікопольський завод нержавіючих труб», «Нікотьюб», «Труболіт» (асортимент труб), ВАТ «Нікра» (запчастини для сільськогосподарської техніки, крани), ВАТ «Нікопольський завод трубопровідної арматури» (засувки для трубопроводів), ВАТ «Нікопольський прядильно-нитковий комбінат» (нитки, пряжа), ЗАТ «Рибокомбінат» (рибопродукти), ВАТ «Пивзавод» (напої), ВАТ «Механік» (товари широкого вжитку), ВАТ «Хлібокомбінат» (хлібопродукти), ЗАТ «Надія» (швейні вироби) та інші.

На відстані 3 км на північ від міста розташований Нікопольський завод феросплавів (НЗФ), найбільший у Європі та другий за розмірами в світі (за іншими даними — найбільший у світі)

Нікополь має річковий порт, залізничну станцію на магістралі Апостолове — Запоріжжя. Через місто проходить автомобільна дорога республіканського значення Запоріжжя — Кіровоград. Відстань до облцентру складає 122 км і проходить автошляхом Н08, який згодом переходить в Т 0809.
Нікополь має всі сучасні види зв'язку, є телевізійний ретранслятор, телеграф, міжміська телефонна станція, радіовузол, виходять 6 міських газет, працюють 3 міські телестудії.
 
МіськЕлектроТрансДата: Середа, 14.03.2012, 19:24 | Повідомлення # 6
Начальник МіськЕлектроТрансу
Група: Адміністратор
Повідомлень: 113
Статус: Offline
ПАВЛОГРАД


Павлогра́д — місто обласного значення Дніпропетровської області, центр Павлоградського району, центр вугільного басейну Західний Донбас.

Засноване - 1779 р.
Статус міста - з 1784 р. року
Населення - 110 609 (1 серпня 2011 р.)
Агломерація - Павлоградська агломерація
Площа - 59,3 км²
Густота населення - 865 осіб/км²

Павлоград знаходиться між Запоріжжям, Дніпропетровськом, Донецьком і Харковом на відстані від 78 до 200 км. Місто розташоване в межиріччі річок Самара та Вовча, на заплавних терасах р. Самара та її притоків, відноситься до північно-східного схилу Українського кристалічного масиву та простилається вздовж південно-західного борту Дніпровсько-Донецької западини. З півдня на північ територію міста перетинає річка Вовча (на протязі 2,85 км), а річка Самара є її природним кордоном з північного сходу. Через територію міста протікають також річка Гніздка (3,9 км.) і річка Кочерга (2,9 км.).

В місті працюють підприємства вугледобувної промисловості ВАТ “Павлоградвугілля”. В загальному обсязі реалізації по місту продукція вугільної галузі складає 82%.
В 2007 році по м. Павлоград обсяг реалізованої промислової продукції (робіт, послуг) у відпускних цінах підприємств склав 3221,8млн. грн. (з урахуванням всіх шахт ВАТ "Павлоградвугілля"). За 2007 рік ВАТ "Павлоградвугілля" видано на гора 12361,4 тис. тонн вугілля, або 101,1 % до 2006 року. Достроково виконали річне завдання шахти ім. Героїв космосу (28 листопада) та шахта "Благодатна" (20 грудня).

У місті працюють підприємства вуглевидобувної промисловості. Серед них - ВАТ шахта «Павлоградьска», ВАТ шахта ім. Героїв космосу, ВАТ шахта "Благодатна». Розвинено машинобудування.
ВАТ "Павлоградхіммаш" (виробництво хімічного встаткування);
ВАТ "Палмаш" (виробництво технологічного оснащення для ливарного виробництва й оснащення для гірничо-шахтного комплексу);
ВАТ завод "Спецмаш" (виготовлення будівельних лісів);
ВАТ "Станкозавод" (виготовлення металорізальних верстатів і гірничо-шахтного встаткування).
 
МіськЕлектроТрансДата: Середа, 14.03.2012, 19:27 | Повідомлення # 7
Начальник МіськЕлектроТрансу
Група: Адміністратор
Повідомлень: 113
Статус: Offline
НОВОМОСКОВСЬК


Новомоскóвськ (давні назви до 1794 року — Самарчик, Новоселиця) — місто обласного підпорядкування Дніпропетровської області, адміністративний центр Новомосковського району.

Засноване - 1672
Статус міста - з 1784 року
Населення - 70 547 (1 серпня 2011)
Площа - 36 км²
Густота населення - 959 осіб/км²

Новомосковськ розташований на правому березі Самари, лівої притоки Дніпра, за 25 км на північний схід від Дніпропетровська.

У місті працюють 124 промислових підприємства. Найбільші:
ВАТ Новомосковський трубний завод" (основний вид продукції – труби),
колективне підприємство "Швейна фабрика ПАН" (швейні вироби),
ЗАТ "Новомосковська меблева фабрика",
ЗАТ "Новомосковський завод залізобетонних та електротехнічних виробів".
За 2009 р. промисловими підприємствами міста реалізовано продукції на суму 1 452 млн. грн.
 
МіськЕлектроТрансДата: Середа, 14.03.2012, 19:32 | Повідомлення # 8
Начальник МіськЕлектроТрансу
Група: Адміністратор
Повідомлень: 113
Статус: Offline
МАРГАНЕЦЬ


Мáрганець — місто обласного значення у Дніпропетровській області. Восьме за чисельністю населення місто області, центр видобування і переробки марганцевих руд.

Засноване - 1938
Статус міста - з 1938 року
Населення - = 48739 (01.01.2011)
Агломерація - Нікопольська агломерація
Площа - 37 км²
Густота населення - 1317 осіб/км²

Марганець розташований у південній частині Дніпропетровської області в межах Причорноморської низовини. Південна межа міста проходить за 1,5 кілометри від правого берега Каховського водосховища. В межах міста також протікають річки Томаківка і Ревун. У північній частині міста розташоване Миколаївське водосховище. Висота над рівнем моря від 90 до 10 метрів.
Відстань до Дніпропетровська складає 114 кілометрів автошляхами Н08, Т 0809 та Т 0435. Неподалік Марганця розташовані промислові міста Нікополь і Орджонікідзе.

Головне виробництво, яке дало основу для існування міста — видобуток і збагачення марганцю. У мальовничій поймі Дніпра на правому його березі розташувався Нікопольський марганцевий басейн — найвідоміше у світі родовище марганцевої руди, відкрите у 1883 році видатним геологом В.Домгером. Для підготовки кадрів для гірничої промисловості в місті існує Гірничий технікум (колись — Інститут, який готував інженерів). На 16(?) шахтах і 2 величезних кар'єрах (Басанівський і Грушівський) видобувається марганцева руда. Належать вони фінансовій групі Приват (м. Дніпропетровськ).
 
МіськЕлектроТрансДата: Середа, 14.03.2012, 19:38 | Повідомлення # 9
Начальник МіськЕлектроТрансу
Група: Адміністратор
Повідомлень: 113
Статус: Offline
ЖОВТІ ВОДИ


Жо́вті Во́ди — місто обласного значення у Дніпропетровській області. Сьоме за чисельністю населення місто області.

Засноване - 1895 року
Статус міста - з 1957 року
Населення - 48 620 (1 серпня 2011)
Агломерація Криворізька агломерація
Площа 33,25 км²
Густота населення 462 осіб/км²

Жовті Води розташовані на заході Дніпропетровської області на межі з Кіровоградською областю. Через місто протікає річка Жовта.
Клімат міста помірно-континентальний, фізико-географічна зона — Придніпровська височина. Висота над рівнем моря від 120 до 150 метрів. Біля берегів Жовтої знижується до 90-100 метрів, біля колишнього сірчано-кислотоного заводу є підвищення, відоме під назвою гора Казакова (176 метрів над рівнем моря).
Відстань до Дніпропетровська складає 136 км автошляхами E50 і Т 0418.

В місті існує тільки один вид транспорту - автомобільний. В якості громадського транспорту використовуються автобуси, мікроавтобуси і таксі. У місті є автовокзал.
 
МіськЕлектроТрансДата: Середа, 14.03.2012, 21:17 | Повідомлення # 10
Начальник МіськЕлектроТрансу
Група: Адміністратор
Повідомлень: 113
Статус: Offline
ОРДЖОНІКІДЗЕ


Орджонікі́дзе — місто на півдні Дніпропетровської області, у степовій зоні, у басейні річок Базавлук, Солона та Каховського водосховища. Територія міста становить 2,6 тис. га, населення — 46,8 тис. осіб. Відстань до облцентру складає майже 150 км і проходить автошляхом Н08, згодом переходить в Т 0809 та Н23.

Засноване - 1883
Статус міста - з 1956 року
Населення - 41894 (01.01.2011)
Агломерація - Нікопольська агломерація
Площа - 26 км²
Густота населення - 1611.3 осіб/км²

Спочатку видобуток марганцевої руди здійснювався підземним шахтним способом. Але у 1952 році почали добувати марганцеву руду відкритим способом. У 1956 році вперше не тільки у вітчизняній, але й у світовій практиці було впроваджено метод рекультивації (відновлення) колишніх кар'єрних земель. Саме в цей час були об'єднані гірничодобувні підприємства в одне ціле — Орджонікідзевський гірничо-збагачувальний комбінат, який став головним підприємством міста.
Місто Орджонікідзе розросталося, і в 1965 році його було віднесено до міст обласного підпорядкування. З 2000 року на заводі «Кварцит» компанією «Ольвія-Бета» розпочато виробництво товарів побутової хімії та засобів гігієни. Це відомі не лише в Україні, а й за її межами, пральні порошки (Gala, Dana, Лотос Dах), шампуні і мило Shandy, рідина для миття посуду, скла та інше.
 
МіськЕлектроТрансДата: Середа, 14.03.2012, 21:22 | Повідомлення # 11
Начальник МіськЕлектроТрансу
Група: Адміністратор
Повідомлень: 113
Статус: Offline
СИНЕЛЬНИКОВЕ


Сине́льникове — місто обласного значення Дніпропетровської області, центр Синельниківського району. Розташоване на території Запорізької гряди над річкою Ворона.

Засноване - початок XIX ст.
Статус міста - з 1921 року
Населення - 31 552 (1 серпня 2011)
Агломерація - Дніпровська агломерація
Площа - 23 км²
Густота населення - 371 осіб/км²

Підприємства залізничного транспорту. Заводи: ресорний, цегельний, залізобетонних конструкцій, з виробництва порцеляни (посуду), металлогосподарський, продовольчих товарів — в принципі вже не працюють, консервний, молокозавод, хлібний, комбікормовий — поки тримаються на плаву. Швейна фабрика — здає приміщення в оренду ПП. Працює підприємство «Фактор-2», яке виробляє серветки «Fantazy», насіння «Семки», сухарики «Флінт», рибку до пива «Морські», горішки «Козацька розвага», фісташка «Мачо».
 
МіськЕлектроТрансДата: Середа, 14.03.2012, 21:25 | Повідомлення # 12
Начальник МіськЕлектроТрансу
Група: Адміністратор
Повідомлень: 113
Статус: Offline
ПЕРШОТРАВЕНСЬК


Першотра́венськ — місто обласного значення Дніпропетровської області.
Місто Першотравенськ (до 1960 року — селище міського типу Шахтарське) розташоване за 48 км від м. Павлограда і за 6 км від залізничної станції Миколаївка. Має автобусне сполучення з Дніпропетровськом, Донецьком, Павлоградом, Петропавлівкою, Красноармійськом. Околицею міста проходить Канал Дніпро — Донбас. Відстань до облцентру становить 123 км і проходить автошляхом E50, із яким збігається М04.

Засноване - 25 травня 1954
Статус міста - з 1966 р. року
Населення - 29 173 (1 серпня 2011)
Агломерація - Павлоградська агломерація
Площа - 2,9 км²
Густота населення - 10 059 осіб/км²

Першотравенськ є одним із наймолодших міст Дніпропетровщини. Його біографія нерозривно зв'язана з розвитком вугледобувної промисловості в Західному Донбасі. Одночасно із закладенням перших шахт «Західно-Донбаська № 1» і № 2 будувалося і робітниче селище. Перший камінь під будівництво першого будинку Першотравенська (тоді селище Шахтарське) був закладений у травні 1954 року. Великі труднощі були з електро- і водопостачанням. Але вже в 1955 році була здана перша черга підстанції, у 1956 році почала працювати школа, у якій навчалося 8 учнів.
У 1957 році з'явилися їдальня, магазини, а в 1958 році була відкрита лікарня на 25 місць. Питна вода була підведена в селище лише в 1960 році. У 1961 році був створений гірничорятувальний загін. У 1963 році було здано в експлуатацію шахту «Західно-Донбаська № 1» (у 1973 році перейменована в «Першотравневу»). У 1965 році була введена в дію друга шахта — «Західно-Донбаська № 2» (нині «Степова»).
Третю шахту — «Західно-Донбаську № 3» (нині «Ювілейна») здано в експлуатацію в 1970 році. Шахта «Західно-Донбаська № 21/22» почала працювати в 1982 році (з 1983 року — ім. Сташкова). У 1960 році Шахтарське стало селищем міського типу Першотравенськ, а в 1966 році його віднесено до категорії міст. У 1996 році місто Першотравенськ газифіковано.
Нині на території міста діють 3 шахти — «Степова», «Ювілейна» та ім. Сташкова. Працюють 33 підприємства з обслуговування населення.
У місті є 6 шкіл, професійно-технічне училище, 7 дошкільних закладів. Культура осередку представлена 2 палацами культури, 3 бібліотеками, музичною школою, будинком художньої творчості і клубом юних техніків, спортивним комплексом.
До послуг населення міська лікарня, станція переливання крові, територіальний центр для обслуговування громадян похилого віку.
 
МіськЕлектроТрансДата: Середа, 14.03.2012, 21:40 | Повідомлення # 13
Начальник МіськЕлектроТрансу
Група: Адміністратор
Повідомлень: 113
Статус: Offline
Ось такими містами представлена Дніпропетровська область, яка є однією з найбільш заселених областей України, хоча є однією із найбільш втрачаючих міське населення областей. Нижче розглянемо більш стисло інформацію про інші міста та селища Дніпропетровщини.

ТЕРНІВКА
Засноване - 1775
Статус міста - з 1976 року
Населення - 29 066 (1 серпня 2011)
Площа - 18 км²
Густота населення - 614 осіб/км²

ВІЛЬНОГІРСЬК
Засноване - 12 серпня 1956
Статус міста - з 1964 року
Населення - 23 795 (1 серпня 2011)
Агломерація - Дніпровська агломерація
Площа - 10 км²
Густота населення - 2 379 осіб/км²

ПІДГОРОДНЄ
Засноване - 17 століття
Статус міста - з 1981 року
Населення - = 17 778
Агломерація - Дніпровська агломерація
Площа - 35,5 км²
Густота населення - 500 осіб/км²

П'ЯТИХАТКИ
Засноване - 1886 р.
Статус міста - з 1938 року
Населення - = 20 459
Площа - 30 км²
Густота населення - 682 осіб/км²

ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬК
Засноване - 1779
Статус міста - з 1806 року
Населення - 16 680
Агломерація - Дніпровська агломерація
Площа - 10,0 км²
Густота населення - 1668 осіб/км²

АПОСТОЛОВЕ
Засноване - 1793
Статус міста - з 1956 року
Населення - 14513 (01.01.2011)
Площа - 15.83 км²
Густота населення - 917 осіб/км²

ЗЕЛЕНОДОЛЬСЬК
Засноване - 1961
Статус міста - з 1993 року
Населення - 14134 (01.01.2011)
Площа - 16.596 км²
Густота населення - 851.65 осіб/км²


ЮВІЛЕЙНЕ
Засноване - 1778 р.
Статус - із 1987 року
Площа - 9,736 км²
Населення - 11 528 чол
Густота - 1184 осіб/км²


ВАСИЛЬКІВКА
Засноване - 1775
Статус - із 1957 року
Площа - 15.7 км²
Населення - 11885 (01.01.2011)
Густота - 757 осіб/км²
 
МіськЕлектроТрансДата: Середа, 14.03.2012, 21:46 | Повідомлення # 14
Начальник МіськЕлектроТрансу
Група: Адміністратор
Повідомлень: 113
Статус: Offline
Наступною у нас йде Донецька область - шахтарський край, де працюють найсміливіші люди, гордо носять прапор, професії - шахтар, а ще є і такі люди як металурги, які мають той же рівень що й шахтарі, і тримають високо планку України як великої вуглевидобувної та металургійної держави. Власне куди ми і перейдемо.
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Створено командою компанії StarMaster GMBH 2025
Створити безкоштовний сайт на uCoz