Четвер, 26.06.2025, 02:14
Вітаю Вас Турист | RSS
Україна. Полтавський тролейбус
Головна | Загальні положення. - Форум | Реєстрація | Вхід
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Загальні положення.
МіськЕлектроТрансДата: Четвер, 09.02.2012, 22:28 | Повідомлення # 1
Начальник МіськЕлектроТрансу
Група: Адміністратор
Повідомлень: 113
Статус: Offline
Полтавський тролейбус спочатку міг взагалі не існувати. З самого початку в 1921/22 роках в місті Полтава планувалося запустити трамвай. Навіть лінію почали будувати. Але відкриття так і не відбулося.
Потім збудовану вже лінію розібрали і все так залишалося до 1960 року, коли населення міста збільшилося майже вдвічі, і гостро постала проблема міського транспорту. Було поставлено задачу про проведення в місті першої тролейбусної лінії від Київського до Південного залізничного вокзалів.
13 вересня 1962 року відбувається урочисте відкриття тролейбусної лінії, яка складалася з одного маршруту:
1. Південний вокзал - Київський вокзал;

Першими тролейбусами Полтави стали 6 новеньких тролейбусів радянського будівництва ЗіУ-5. Через рік в Полтаву прибувают 16 тролейбусів серії Київ-5 та Київ-6.

В 1963 році відкрито дві нових лінії - до Склозаводу по вул. Фрунзе, та від площі Зигіна до вул. Гожулянської (сьогодні зуп. Браїлки)

В 1966 році розпочато широкомастабне будівництво мікрорайону Алмазний, і в той же момент вікрито рух тролейбусів по вул. Польовій (сьогодні вул. Степового Фронту).

В 1968 році рішенням позачергової сесії Полтавської міськради прийнято рішення про продовження тролейбусної лінії від площі Зигіна до щойно збудованого заводу ГРЛ, по вул. Маршала Бірюзова.

В період з 1980 по 1990 роки тролейбусні лінії огорнули мікрорайони Браїлки, (Героїв Сталінграду, Калініна) Половки (Великотирнівська, Ковпака) та сполучили Полтаву з селищем Розсошенці, по автодорозі на Кременчук (продовжено лінію від Склозаводу).

З настанням 1995 року нова лінія дала дорогу тролейбусам аж до мікрорайону Левада, по вул. Миру та просп. Вавілова.

Останньою було відкрито лінію по вул. Сінній, яка дала змогу розвантажити вул. Фрунзе при виїзді з центру.

На сьогодні в місті діє розгорнута мережа тролейбусних маршрутів загальною довжиною 72,6 км.
У січні 2006 року Полтавське тролейбусне депо реорганізовано у комунальне підприємство "Полтаваелектроавтотранс".

Експлуатуються тролейбуси декількох видів. Найбільш поширеною є модель Південного машинобудівного заводу ЮМЗ Т1 та ЮМЗ Т2, які прибували в Полтаву починаючи з 1993 року.

До 2007 року на тролейбусних лініях працювали старенькі ЗіУ-682В то ЗіУ-5, які вже всі списані, та стоять в тролейбусному депо в занедбаному стані. Найбільш старим діючим тролейбусом в Полтаві можна по праву назвати ЮМЗ Т2П №32, який після КВР на Полтавскому РМЗ втратив напіввагончик, і теперь в ходу я одна одиниця.

На балансі депо ще числяться робочими два тролейбуси ЗіУ-682 Г (ГОО) №28 та №30.

Також в депо є старих тролейбус технічної допомоги КТГ1 №1, який побудований в 1988 році.

В 2008 році в Полтаву прибуває один тролейбус, який відразу став улюбленцем містян. Низькополий тролейбус ЮМЗ Е186 №114, який курсує по кільцевому маршруту №5.

В 2009 році Полтава отримує подарунок від мера міста два нових тролейбуси ЮМЗ Т2 №115 та №116, які відразу вийшли на маршрут.

А от наприкінці серпня 2011 року, в Полтаві справжнє свято - в місто поступово прибули 10 новеньких тролейбусів із Луцького заводу серії "Богдан Т70110" порядковими номерами №№ 117 - 126.

В Полтаві налічується 12 діючих із 15 наявних маршрутів руху тролейбусів, а саме:
№1. Київський вокзал - Південний вокзал;
№2. Південний вокзал - селище Розсошенці;
№3. Завод ГРЛ - Склозавод;
№4. Завод ГРЛ - Південний вокзал;
№5. Кільцевий (за годинниковою стрілкою)
№6. Завод ГРЛ - Південний вокзал;
№7. Інститут звязку - село Розсошенці;
№8. Інститут звязку - Героїв Сталінграду;
№9. Південний вокзал - Сади - 1;
№12. Інститут звязку - м-н Левада;
№13. м-н Левада - Героїв Сталінграду;
№15. Кільцевий (проти годинникової стрілки)
Закриті маршрути:
№10. Склозавод - Завод ГРЛ;
№11. Південний вокзал - Героїв Сталінграду;
№14. Інститут звязку - село Розсошенці.
 
ovorobev233Дата: Понеділок, 16.12.2019, 16:03 | Повідомлення # 2
Прибиральник
Група: Користувач
Повідомлень: 5
Статус: Offline
Трамвай и троллейбус жизненно необходимы для города!
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Створено командою компанії StarMaster GMBH 2025
Створити безкоштовний сайт на uCoz